افشای دروغ‌پردازی تروریست‌ها در حومۀ لاذقیه

دوشنبه 25 اسفند 1393 - 21:13

ریف لاذقیه، العالم - گروه‌های مسلح مستقر در حومه شمالی لاذقیه ادعاهای دروغینی درباره کنترل بر منطقه دورین منتشر کردند.

این در حالی است که خبرنگار العالم به همراه ارتش سوریه با گشت زنی در این منطقه، کذب بودن ادعاهای گروههای مسلح را به تصویر کشیده است.

عناصر مسلح در اطراف روستای دروین در حومه شمالی لاذقیه شکست سنگین دیگری را متحمل شدند و با کنترل ارتش بر این روستا در روزهای اخیر، گروههای مذکور تلاش کردند تا آن را آماج حملات خودشان قرار دهند. در نتیجه این حملات، درگیری های خشونت بار شدیدی در گرفت، اما نیروهای ارتش و دفاع ملی، به شدت در مقابل حملات مقاومت کرده و دستاورد خود در این منطقه را حفظ کردند.

یکی از نیروهای سوری در این باره به خبرنگار العالم گفت: در چند ساعت گذشته توانستیم روستای دورین را به همراه تپه های مشرف بر شهر سلمی در حومه شمالی لاذقیه به کنترل خود درآوریم و این منطقه به طور کامل پاکسازی شده و به کنترل ارتش درآمده است.

هدف تروریست های جبهه النصره جلوگیری از استقرار پست های بازرسی ارتش در این منطقه به طرف روستای سلمی، پایگاه اصلی این گروهک بود. اما ارتش با ناکام گذاشتن تروریست ها، ضربات سنگینی را به آنها وارد کرد.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در منطقه خطاب به خبرنگار العالم گفت: عملیات، صد در صد موفق بود و در حداقل زمان و با کمترین تلفان به نتیجه رسید. به طوری که تروریست ها کاملا غافلگیر شده و منطقه دورین به طور کامل از وجود عناصر تروریستی پاکسازی و امنیت برقرار شد.

هنوز نشانه درگیری ها در منطقه دورین برجای مانده است و نشان دهنده شدت و قاطعیت عملیات ارتش سوریه در این منطقه است و کنترل ارتش بر روستای دورین، باعث شده است تا نیروهای دولت، روستای "سلمی" را به طور کامل در دید داشته باشند و این امر باعث اشراف ارتش بر این روستا و فراهم کردن امکان رصد کردن تحرکات تروریست ها در عملیات آینده خواهد شد.

tt-16-14:30 

پربیننده ترین خبرها