گاف عجیب محافظان رئیس جمهور فراری در عدن

گاف عجیب محافظان رئیس جمهور فراری در عدن
دوشنبه 25 اسفند 1393 - 21:28

یک وکیل یمنی جزئیات سفر خود به عدن و دیدار با عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی این کشور را که با فرار از صنعا به عدن پناه برده است، منتشر کرد و در آن از اشتباهات بزرگ نیروهای حفاظت سالن محل دیدار هیأت با هادی پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این وکیل یمنی در چارچوب هیأت استان تعز بخشی از مشاهدات خود در این سفر را منتشر کرده و آورده است: روز سه شنبه 10 مارس به همراه یک هیأت از شیوخ عشایر، نمایندگان پارلمان و اعضای مجلس شورا و مشاوران عبدربه منصور هادی که از 40 خودرو تشکیل شده بود، به نمایندگی از مردم استان تعز برای دیدار با وی به عدن رفتیم. مجموع شخصیت های این کاروان، 80 تا 100 نفر بود و برای رسیدن به محل اقامت هادی در کاخ "المعاشیق" دهها پست بازرسی را پشت سر گذاشتیم. نگهبانان کاخ لباس شخصی مانند لباس مردم جنوب یمن به ویژه جنوب به تن داشتند.

وکیل یمنی می افزاید: به همراه شیخ شوقی المخلافی از شخصیت های یمنی از هیأت مذکور عقب مانده و سه نیروی محافظ کاخ که سه مسلسل و دو هفت تیر به همراه داشتند ما را به داخل کاخ هدایت کردند. و در داخل کاخ از چندین پست بازرسی گذشتیم. زمانی که به سالن محل دیدار رسیدیم و خواستیم آن را باز کنیم نیروهای امنیتی گفتند: چه کسی را می خواهید گفتیم ما از هیأت تعز هستیم. به ما گفتند: چگونه خودتان را به اینجا رسانده اید؟ وفد تعز اینجا چه کار می کند؟ بعدا متوجه شدیم عبدربه منصور هادی در سالنی که ما در آستانه ورود به آن بودیم با سرکنسول عربستان سعودی در یمن، دیدار داشت.
سپس به ما گفتند که هیأت تعز در سالن شماره 7 هستند و ما را به آنجا راهنمایی کردند.

بعد از مدتی یکی از نگهبانان سالن آمد و از من و شیخ المخلافی پرسید: موبایل به همراه دارید؟ شیخ جواب داد: بله و سلاح کمری اش را لمس کرد و گفت: من هفت تیر شخصی و موبایل هایم همراهم هست. نگهبان پرسید: هفت تیر در سالن دیدار با رئیس جمهور؟؟ چطور آن را وارد سالن کردی؟ می خواهی رئیس جمهور را بکشی؟ ما هم پاسخ دادیم: "از خودتان بپرسید! شما نگهبان هستید". سپس دو قبضه سلاح کمری و پنج دستگاه موبایل تحویل یکی از همراهانمان دادیم تا آنها را در داخل خودروهایمان بگذارد.

پس از آن بار دیگر وارد سالن شدیم و بعد از نیم ساعت از ورود ما رئیس جمهور [مستعفی] یمن وارد سالن شد و دیدار انجام گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها