هلاکت بیش از 150 تروریست داعش در عراق

هلاکت بیش از 150 تروریست داعش در عراق
سه شنبه 26 اسفند 1393 - 18:05

العالم - فرمانده گردان طلایی مبارزه با تروریسم در عراق از هلاکت 125 تروریست داعش در درگیری‌های جنوب رمادی در مرکز استان الانبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم سرلشکر "فاضل برواری" در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای گردان طلایی به همراه نیروی هوایی ائتلاف بین المللی بیش از 120 تروریست داعش از جمله چند تن از سرکرده های این گروهک تروریستی را طی روزهای گذشته در رمادی به هلاکت رساندند.

وی خاطرنشان کرده که علی رغم تلاش ها و عملیات انفجاری، داعش نتوانسته حتی یک وجب از مناطق حضور گردان طلایی را بگیرد.

دیروز هم پایگاه خبری "عراق القانون" اعلام کرد که فرماندهی عملیات الانبار 50 تروریست از جمله سه تن از والیان داعش را که نام یکی از آنان "اسماعیل ولید" بود به همراه پسرش به هلاکت رسانده است.

این پایگاه خبری افزود: این تعداد از داعشی ها در منطقه البوهایس نزدیک برج مخابراتی تجمع کرده بودند و توپخانه ارتش عراق آنها را با دقت هدف قرار داده و همه خودروها و مهمات آنان نیز از بین رفته است.

وزارت دفاع عراق نیز از هلاکت 40 تروریست در استان صلاح الدین و انفجار دو خودروی بمب گذاری شده و خنثی کردن یک مخزن مین گذاری شده در درگیری های دیروز و امروز تکریت و بیجی در شمال این استان خبر داد.

این وزارت خانه همچنین در بیانیه ای افزود: یکی از واحدهای نیروی مبارزه با تروریسم عراق موفق شد در درگیری با تروریست های داعش در منطقه المالحه در بیجی 14 تروریست را به هلاکت برساند.

در ادامه این بیانیه آمده است که فرماندهی عملیات صلاح الدین در چارچوب علمیات "لبیک یا رسول الله" و با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق موفق شد در مناطق تکریت، چهارراه الدیوم و محله القادسیه، 26 تروریست را از پای در آورد.

 عملیات گسترده نیروهای عراقی علیه گروهک تروریستی داعش در استان الانبار حدود 3 هفته است که آغاز شده و در نتیجه آن شمار زیادی از تروریست های داعش به هلاکت رسیده اند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها