حزب الله، عملیات تروریستی صنعا را محکوم کرد

حزب الله، عملیات تروریستی صنعا را محکوم کرد
شنبه 1 فروردين 1394 - 13:50

حزب الله لبنان، انفجارهای انتحاری تروریستی در میان نمازگزاران پایتخت یمن را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تروریست های انتحاری دیروز با منفجر کردن خود در میان نمازگزاران منامه، که هیچ گناهی جز اقامه نماز جمعه نداشتند، صدها نفر را شهید و یا مجروح کردند.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای، این ضایعه اسفناک را به خانواده های شهدا و ملت یمن و جنبش انصار الله و همچنین سید عبدالملک الحوثی رهبر این جنبش تسلیت گفت و برای زخمی ها آرزوی شفای عاجل کرد.

حزب الله تاکید کرد جنایت های وحشتناکی که تکفیری های تروریست در حق ملت های منطقه، مرتکب می شوند، باید امت اسلامی را برانگیزد که در برابر حامیان این تفکر کور، بایستد و با این طرز تفکر که نتیجه ای جز خدشه دار کردن چهره اسلام ندارد، مقابله کند.

حزب الله همچنین از از یمنی ها خواست، وحدت و همبستگی خود را با بردباری همراه کنند تا بتوانند در برابر چالش ها دوام بیاورند، زیرا مصلحت ملت یمن، در حل اختلافات فیمابین از طریق گفت وگو و تسامح است که خوی شناخته شدۀ یمنی در طول تاریخ است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: وحدت و حفظ همبستگی داخلی، تنها راهِ مقابله با توطئه های سازمان های منطقه ای و بین المللی برای ایجاد فتنه کورِ طایفه ای و سیاسی جغرافیایی میان مردم یمن است؛ هدف از این فتنه انگیزی ها این است که بتوانند برنامه های خبیثانه خود را که تنها در جهت خدمت به دشمن صهیونیست و دشمنان امت است، اجرا کنند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها