واکنش مقاومت به رزمایش رژیم صهیونیستی در مرز غزه

دوشنبه 3 فروردين 1394 - 22:36

در پی برگزاری رزمایش رژیم صهیونیستی در مرزهای باریکۀ غزه، گروه های مقاومت فلسطینی، برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به باریکه غزه اعلام آمادگی کامل کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این رزمایش که بزرگ ترین رزمایش در مرزهای باریکه غزه خوانده شد، از انواع سلاح های مختلف از جمله جنگ افزارهای هوایی و زمینی و سلاح های جنگی غیرمشقی استفاده شد.

گروه های فلسطینی، این رزمایش را به دقت زیرنظر داشتند و در عین حال، آمادگی کامل خود را برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

"احمد یوسف" از رهبران جنبش حماس در این خصوص به شبکه خبری العالم گفت: صهیونیست ها اعتماد به نفس خود را از دست داده اند و به توانمندی های ارتش خود اعتماد ندارند. نتانیاهو ارتش رژیم صهیونیستی را واداشت که تلاش کنند اعتماد و اطمینان ساکنان شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه را جلب کنند و وانمود کنند که اوضاع تحت کنترل است؛ اما اگر تجاوزی به غزه صورت بگیرد، مقاومت واکنش نشان خواهد و این بار، واکنش ما در حد تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد بود.

"یوسف الحساینه" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به شبکه خبری العالم گفت: آمادگی و توانمندی های ارتش رژیم صهیونیستی به سبب مقاومت و پایمردی ملت فلسطینی، از بین رفته است، رژیم صهیونیستی سعی می کند با برگزاری چنین رزمایشی این آمادگی را بازیابد.

وی تاکید کرد: مقاومت فلسطین، کاملا آماده است و تهدیدهای رژیم صهیونیستی را جدی می گیرد و از امروز، برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی ضد ملت و مقاومت فلسطین، با ساماندهی نیروها و توانمندی های خود پرداخت، زیرا رژیم اشغالگر صهیونیستی، دشمنی فریبکار است و نباید از مکر او ایمن بود.

نظامیان صهیونیست، این رزمایش را روتینی می دانند، اما ناظران بر این باورند که رژیم صهیونیستی با برگزاری این رزمایش، به دنبال ترمیم توانمندی های آسیب دیده از جمله روحیۀ ضربه خورده ارتش این رژیم و تلاش برای بازیابی شکوهی است که در جنگ اخیر در غزه، آن را از دست داد.

"حسن عبدو" کارشناس امور رژیم صهیونیستی در این خصوص به شبکه العالم گفت: گروه های مقاومت، تلاش های گسترده ای برای آمادگی برای رویارویی با دشمن صهیونیست کرده اند، این مساله، ترس شهرک نشینان صهیونیستی را سبب شده است که در شهرک های صهیونیست نشینِ اطراف غزه زندگی می کنند. گردان های قسام و گروهان قدس رزمایش های متعددی در این خصوص انجام داده اند و رژیم صهیونیستی با برگزاری این رزمایش، به دنبال اطمینان بخشی به شهرک نشینان صهیونیست و تلاش برای زدودن وحشتِ آنان از گروه های فلسطینی است.

-23-14:38
26

پربیننده ترین خبرها