حمله سگ های پلیس به جوان بحرینی در زندان جو

حمله سگ های پلیس به جوان بحرینی در زندان جو
سه شنبه 4 فروردين 1394 - 13:16

منابع خبری آگاه اعلام کردند که "طالب علی" جوان بازداشت شده بحرینی مورد حمله سگ های پلیس قرار گرفته است؛ وی به دنبال یورش نیروهای امنیتی اردن به زندان مرکزی "جو" نیز از ناحیه سر و دیگر اعضای بدن دچار جراحت شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری العالم، "طالب علی" جوان 38 ساله بحرینی که پیشتر از سوی نیروهای آل خلیفه بازداشت شده بود، هنگام جابجایی در زندان مرکزی "جو" در منامه، مورد حمله سگ های پلیس قرار گرفت.

این درحالی است که به دنبال یورش نیروهای اردنی به زندانیان، زندان جو در تاریخ 10 مارس 2015 و ضرب و شتم زندانیان، طالب علی نیز از ناحیه سر و دیگر اعضای بدن به شدت زخمی شده بود.

پایگاه "مرآه البحرین" به نقل از منابع نزدیک به طالب علی نوشت: وی که از شکسته شدن انگشتان و درد شدید کمر ناشی از ضرب و جرح، رنج می برد، خواهان معالجه در درمانگاه زندان جو شده است اما نیروهای اردنی که مسئولیت امنیت این زندان را به عهده دارند، خواسته وی را نپذیرفته اند.

نیروهای تحت امر رژیم آل خلیفه 10 مارس برای مقابله با زندانیان خشمگین معترض به ضرب و شتم مادر یکی از زندانیان، به زندان جو یورش بردند و صدها نفر را زخمی کردند به همین علت سازمان های حقوقی خواهان تشکیل کمیته ای مستقل برای تحقیق در این زمینه و دادن اجازه به صلیب سرخ برای تماس با زندانیان زندان جو شدند.

پربیننده ترین خبرها