خلفان: مجری‌های الجزیره "عقده‌ای" هستند

پنج‌شنبه 6 فروردين 1394 - 18:31

رئیس پلیس دبی، اغلب مجریان شبکه الجزیره را افرادی "مبتلا به عقدۀ حقارت" توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ضاحی خلفان" در نوشته ای تمسخرآمیز در صفحه شخصی خود در توییتر آورده است: شبکه‌ای که کسی مثل "فیصل قاسم" در آن است .. که بیست سال تمام یک برنامه را به همان شکل اولیه، بدون ابداع و نوآوری اجرا می‌کند و فقط شعارهای کوچه بازاری سر می دهد.. از چنین شبکه‌ای چه توقعی دارید؟! مجریان الجزیره همگی از رده خارج هستند.

فیصل قاسم مجری مشهور الجزیره چندی پیش در یک برنامه زنده، برای بیان "مثال"، سیلی از دشنام و ناسزا را به "مجدی خلیل" مهمان برنامه و پدر و مادر او نثار کرد. این بخش را در ویدیوی ضمیمه مشاهده کنید.

خلفان در ادامه نوشت: تحلیل من درباره شخصیت احمد منصور (مجری مشهور الجزیره) هم آن است که گویی او به سختی مورد بازجویی قرار گرفته و برای حرف کشیدن از او در بازجویی، روش‌های خشونت آمیز به کار برده اند و حالا او در واکنش به آنچه بر سرش آمده، برنامه‌ای ساخته تا از مردم بازجویی کند.

خلفان ادامه داد: اگر کسی شخصیت مجریان الجزیره را تحلیل کند، خواهد دید که اغلب آنها به مشکلات روانی دچارند که گاهی تا مرحلۀ "عقدۀ حقارت" هم پیش می‌رود... برخی از این مجری‌ها قومیت عربی را به کلی کنار نهاده‌اند و برای همین در باره تمامی امت عربی شک و تردید دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها