حزب الله لبنان: تجاوز به ملتها قابل توجیه نیست

حزب الله لبنان: تجاوز به ملتها قابل توجیه نیست
پنج‌شنبه 13 فروردين 1394 - 15:35

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: به هیچ وجه نمی توان به تجاوزگری علیه ملتها مشروعیت بخشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان از اینکه برخی از رژیم های منطقه ای و بین المللی بطور مستقیم بر اقدامات تکفیری ها و تروریسم نظارت دارند، ابراز تاسف کرد.
پایگاه اینترنتی المنار به نقل از شیخ نعیم قاسم افزود: این رژیمها عامل ایجاد بحرانها در منطقه هستند و به گونه ای باعث به درازا کشیده شدن آنها می شوند.
وی خاطرنشان کرد: ما امروز با خطر تکفیر روبرو هستیم و تکفیری ها وجهه اسلام را خدشه دار کرده اند. آنها خوارج دوران ما هستند. هیچیک از اعمال و رفتار آنها با اسلام مطابقت و همخوانی ندارد. اسلام ما را به رحمت دعوت می کند اما از رحمت و شفقت هیچ اثری در آنها یافت نمی شود. اسلام می گوید نمی توان مردم را به زور دین دار کرد اما آنها مردم را مجبور می کنند تا به زور دین شان را بپذیرند. اسلام خواستار حفظ حقوق بشر و عدالت است اما در رفتار آنها هیچ اثری از عدالت نمی توان یافت.
وی تاکید کرد: ما باید نمونه صحیحی از اسلام، اخلاق، مقاومت، آزادی اعتقاد و تربیت ارائه دهیم. تکفیری ها خطری برای اسلام بشمار نمی روند زیرا اسلام آنها را رسوا کرده است بلکه خطری برای مسلمانان و بشریت می باشند.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: رژیمهای مستبد و خودکامه و عقب مانده به جوانان آزادی انتخاب و بیان نمی دهند. این رژیمها از جنبشهای تفکیری حمایت می کنند. تجاوز به ملتها یک جنایت بشمار می رود و غیرقابل توجیه است. ما امیدواریم نسل آینده واقعیتهای موجود را تغییر دهد. جوانان رژیم استبدادگر را سرنگون خواهند کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها