عقب نشینی داعش به همراه تلفات در یرموک

عقب نشینی داعش به همراه تلفات در یرموک
شنبه 22 فروردين 1394 - 17:12

دمشق (العالم) - در پی درگیری های شدید میان گروههای فلسطینی و تروریست های داعش در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق، تروریست ها پس از تحمل تلفات فراوان عقب نشینی کردند.

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، عملیات نیروهای فلسطینی علیه تروریست های داعش در اردوگاه یرموک ادامه دارد، ولی رسیدن به منطقه تماس به دلیل وجود تک تیراندازها و بمب گذاری ساختمان ها از سوی تروریست ها بسیار خطرناک است.

یکی از فرماندهان گروههای فلسطینی در گفت وگو با خبرنگار العالم در اردوگاه یرموک با اشاره به تصرف برخی از ساختمان های این اردوگاه از سوی تروریست های داعش، گفت: تروریست ها در آن ساختمانها پناه گرفته و مبارزان فلسطینی را هدف قرار می دهند.

وی افزود: مبارزان جبهه مردمی با ایجاد موانعی در برابر تیراندازی تروریست های داعش، تحرکات آنها را زیر نظر گرفته و تلاش می کنند از این نقطه به مناطق جدیدی راه یابند و آنها را از دست داعش آزاد کنند.

رزمندگان جبهه مردمی تاکید کردند که ضربات متوالی بر پایگاههای تروریست های داعش باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از آنها شده و عملیات تا زمان بیرون راندن آنها از این اردوگاه ادامه دارد.

یکی دیگر از فرماندهان میدانی گروههای فلسطینی در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: این منطقه حد فاصل میان نیروهای فلسطینی و داعش می باشد و منطقه ای است که هر روز درگیری هایی میان ما و تروریست ها ایجاد می شود و تا زمان آزادسازی کامل اردوگاه، پایداری ما ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر نیروهای وابسته به گروههای فلسطینی و نیز نیروهای دفاع ملی به خیابان لوبیا نزدیک شده اند که داعش از آن به عنوان نقطه شروع حملات خود استفاده می کند و درگیری های پراکنده ای نیز در محور شهرداری یرموک رخ داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها