هلاکت 35 تروریست در غرب صلاح الدین

شنبه 22 فروردين 1394 - 23:07

العالم ـ نیروهای امنیتی مشترک با مقابله با حمله داعش به مناطقی از استان صلاح الدین، بیش از 35 نفر از تروریستها را به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش بار دیگر به مناطق مختلفی از استان صلاح الدین حمله کرد اما نیروهای امنیتی مشترک به مقابله آن برخاستند که بر اثر آن داعش خسارتهای جانی و تجهیزاتی بسیاری متحمل گشت. نیروهای عراقی به سمت مناطق مختلفی از استان الانبار حرکت می کنند تا آنجا را به طور کامل از عناصر مسلح پاکسازی کنند. 

عناصر داعش بار دیگر حملات خود را از سمت غرب استان صلاح الدین از سرگرفتند؛ مناطق الحویش، الرفیعات، سید غریب و الکسارات شاهد حملات عناصر مسلح بودند که سعی می کردند این مناطق را به کنترل درآورند؛ اما نیروهای عراقی و نیروهای داوطلب مردمی با این حملات مقابله کردند.

گروه تروریستی داعش در این حمله خود خسارتهای جانی و تجهیزاتی بسیاری متحمل شد به گونه ای که بیش از 35 نفر از آنها کشته شدند و شماری از خودروهای بمب گذاری شده آنها در آتش سوخت.

این در حالی است که فرماندهان نظامی پیش بینی می کنند که گروه داعش در روزهای آتی نیز دست به حملات مشابهی برای جبران خسارتهای گسترده خود در تکریت بزند.

سعد ربیعی یکی از فرماندهان عراقی در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: مناطق الدجیل و الکسارات در مرز استان صلاح الدین قرار دارند و با جاده های منتهی با صقلاویه و الکرمه و الفلوجه در ارتباط هستند از این رو داعش سعی می کند با حملات خود به شهرستان دجیل و یا شهرستان الاسحاقی، توجه افکار عمومی و یا نیروهای امنیتی را منحرف کند.

این درحالی است که اکثر نیروهای عراقی پس از پاکسازی تکریت از دست گروه تروریستی داعش، عازم استان الانبار برای آزادسازی آن شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها