کنگره آمریکا،اتاق عملیات اسراییل ضدتوافق هسته ای

کنگره آمریکا،اتاق عملیات اسراییل ضدتوافق هسته ای
يکشنبه 23 فروردين 1394 - 14:58

العالم - نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس ، همه توان خود را برای تاثیر گذاری بر کنگره آمریکا به منظور مانع تراشی در روند تحقق توافق هسته ای نهایی بین ایران و1+5 بکار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "آلن بن دیوید" کارشناس مسائل راهبردی و تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: توافق لوزان به توانمندی های هسته ای ایران مشروعیت می بخشد و پس از پایان مدت توافق، زمینه را برای تحول برنامه هسته ای صلح آمیز به برنامه هسته ای نظامی هموار می کند.

کارشناس صهیونیست با بیان اینکه مسائلی درباره برنامه هسته ای ایران مطرح است که تا تحقق توافق نهایی بر سر میز مذاکرات باقی می ماند ، افزود: اگر آمریکایی ها این مذاکرات را مثل مذاکرات قبلی اداره کنند، بدون شک ایرانی ها از آنها می خواهند درخصوص مطالبات دیگری کوتاهی کنند.

وی خاطرنشان کرد، اوباما از دیدگاه خود رضایتش را از این روند اعلام می کند، وی آمادهد است برخی مسائل از جمله "وتو آمریکا علیه به رسمیت شناختن دولت فلسطین " را لغو کند. اسرائیل در این صورت ترجیح می دهد با کنگره آمریکا و علیه اوباما تعامل داشته باشد.

"رفیف دروکر" دیگر تحلیلگر مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی درباره تعامل با کنگره آمریکا علیه اوباما گفت: پس از پایان مدت توافق هسته ای و به عبارتی پس از اتمام جنگ اسراییل علیه این توافق، تل آویو سعی می کند در قبال آن امتیازاتی را از آمریکا دریافت کند.

پربیننده ترین خبرها