فرمانده سابق ارتش مصر: نبرد زمینی در یمن غیرممکن است

فرمانده سابق ارتش مصر: نبرد زمینی در یمن غیرممکن است
پنج‌شنبه 27 فروردين 1394 - 18:32

فرمانده سابق نیروهای مصری در جنگ کویت اعلام کرد: نیروهای مصری در خارج کشور خود نخواهند جنگید مگر برای حفظ امنیت ملی کشورشان .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد علی بلال" در مصاحبه با شبکه قاهره و مردم گفت : مداخله زمینی در یمن به علت وضعیت جغرافیایی و روحیه مردم این کشور غیرممکن است.
محمد علی بلال خاطرنشان کرد: ارتش آمریکا در دومین روز اجرای عملیات توفان قاطعیت اعلام کرد که 2 خلبان سعودی را در خلیج عدن نجات داده است.
محمد علی بلال افزود : چرا باید آمریکا در خلیج عدن حضور داشته باشد؛ حضور آمریکا در خلیج عدن نشان می دهد که با عملیات توفان قاطعیت رابطه تنگاتنگی دارد.

این فرمانده سابق ارتش مصر اظهار داشت: موضع (عبدالفتاح) سیسی (رئیس جمهور مصر) در خصوص مصر و حتی سوریه، راه حل سیاسی است؛ سیسی مخالف جنگ ضد یمن است،  حتی اگر به صورت آشکار این موضوع را اعلام نکرده باشد؛  او به سادگی می گوید که خواستار راه حل سیاسی است.

مجری برنامه تلویزیونی مصر هم در توضیح سخنان این فرمانده سابق ارتش گفت: عاقلانه نیست که سیسی فرزندان مصر را به خاطر یک نفر وارد جنگ کند؛ اخلاقی که سیسی به آن پایبند است، مانع از انجام چنین کاری می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها