تصاویر اختصاصی از اردوگاه یرموک + فیلم

پنج‌شنبه 27 فروردين 1394 - 22:03

جبهه آزادیبخش خلق فلسطین (فرماندهی کل) منطقه الریجی اردوگاه یرموک را در جنوب دمشق پایتخت سوریه از تصرف گروه تروریستی جبهه النصره خارج کرد.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از اردوگاه یرموک گزارش داد، منطقه یریجی اولین خط دفاعی جبهه النصره بود و نیروهای جبهه آزادیبخش خلق فلسطین (فرماندهی کل) به عمق 400 متر در این منطقه پیشروی کرده اند.
ابوکفاح غازی، فرمانده نظامی جبهه آزادیبخش خلق فلسطین (فرماندهی کل) در مصاحبه با العالم گفت: اطلاعات موجود نشان می دهد که احتمالاً جبهه النصره در منطقه الریجی متحمل ده ها تلفات شده و برخی از اجساد کشته های خود را به عقب منتقل کرده است ولی بقیه کشته هایش در تونل هایِ زیر ساختمان های منهدم شده مانده است. 
جبهه النصره تونل هایی را زیر راه ها و ساختمان های اردوگاه یرموک حفر کرده است که این تونل ها مناطق مختلف را به همدیگر وصل می کند.
غازی افزود: یکی از اعضای جبهه آزادیبخش خلق فلسطین (فرماندهی کل) در درگیری با تروریست ها شهید شد.
یکی از نیروهای ارتش سوریه در مصاحبه با حسام زیدان گزارشگر العالم گفت: تروریست ها تونل ها را برای انتقال از ساختمانی به ساختمانی دیگر حفر کرده بودند که ارتش ساختمان های فوقانی این تونل ها را تخریب کرد و هیچ تروریستی در این تونل ها وجود ندارد.
گزارشگر العالم افزود: کنترل منطقه الریجی راه را برای پیشروی نیروهای گروه های فلسطینی در دیگر مناطق اردوگاه یرموک هموار می کند و بازپس گیری کامل این اردوگاه را آسان خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها