نهاد غیر دولتی یمن: حملات متجاوزان را متوقف کنید

نهاد غیر دولتی یمن: حملات متجاوزان را متوقف کنید
جمعه 28 فروردين 1394 - 19:02

یک نهاد غیر دولتی یمن با انتشار گزارشی درباره اوضاع ناگوار انسانی مردم این کشور، درباره افزایش قربانیان غیر نظامی در حملات ائتلاف متجاوز اعراب و امریکا به این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ائتلاف رصد جنایات متجاوزان به یمن" در کنفرانس خبری خود در صنعا پایتخت یمن درباره افزایش قربانیان غیر نظامی به ویژه زنان و کودکان و تخریب زیر ساخت های یمن در بمباران های جنگنده های سعودی هشدار داد.
شبکه تلویزیونی المسیره متعلق به انقلابیون حوثی گزارش داد: ائتلاف رصد جنایات متجاوزان به یمن محاصره هوایی، زمینی و دریایی این کشور را برخلاف قوانین بین المللی دانست.
دکتر علی ساریه معاون وزیر بهداشت یمن درباره فاجعه انسانی در این کشور به علت کمبود خدمات پزشکی، فوریت های پزشکی و درمان و دارویی هشدار داد و گفت: وزارت بهداشت یمن از همه طرف ها می خواهد به مردم این کشور کمک های پزشکی فوری ارسال کنند.
همچنین یکی دیگر از مسئولان وزارت بهداشت یمن در این باره گفت: بیماران در شهرهای مختلف یمن با مشکلات متعددی روبرو هستند. وی افزود: خدمات پزشکی برای کودکان، بیماران کلیوی، افرادی که دچار سوختگی شدند، بیماران بستری در بخش های آی سی یو و بانک خون در معرض خطر جدی هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها