105 کودک اسیر فلسطینی در زندان عوفر

105 کودک اسیر فلسطینی در زندان عوفر
چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394 - 09:23

"مرکز دفاع از آزادی ها و حقوق مدنی فلسطین" اعلام کرد، 105 کودک فلسطینی در زندان صهیونیستی "عوفر" در اسارت به سر می برند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بیانیه "مرکز دفاع از آزادی ها و حقوق مدنی فلسطین" حاکی است که وکیل این مرکز از بخش کودکان زندان بازدید کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کرد، در این بیانیه ادامه نقض حقوق کودکان فلسطینی به ویژه بازداشت و بدرفتاری با آنان محکوم شده است.

این مؤسسه حقوقی از جامعه جهانی و موسسات بین المللی به ویژه صلیب سرخ جهانی، سازمان یونیسف و شورای حقوق بشر خواست به مسوولیت های حقوقی و اخلاقی خود در قبال وضعیت کودکان اسیر در زندان های رژیم صهیونیستی عمل کنند.
در این بیانیه با اشاره به این که مجموع کودکان اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیستی 200 نفر است، خاطرنشان شده، مدیریت زندان عوفر 13 کودک را به بخش کودکان زندان "مجدو" انتقال داده است. 
در بیانیه این مرکز تصریح شده است: در ماه آوریل 2015 میلادی 23 کودک فلسطینی عمدتا از روستای "حوسان" و اردوگاه "العروب" در خانه شان بازداشت شدند که این بازداشت پس از تصویربرداری از آنان در جریان تظاهرات انجام و این تصاویر به عنوان سند جرم در جریان بازجویی به کودکان نشان داده شده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها