حمایت مبارزان فلسطینی از سوریه در نبرد با تکفیری‌ها + فیلم

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394 - 15:09

گروهی از مبارزان فلسطینی‌ از زمان آغاز بحران سوریه دوشادوش ارتش این کشور با تروریست های تکفیری جنگیده اند.

"کارینه نظریان" خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از شهر "حلب" گزارش داد، "تیپ قدس" که در شهر حلب و حومه آن فعالیت می کند، یکی از تشکیلات نظامی فلسطینی است که به ارتش سوریه در مبارزه با تروریست ها کمک می کند.
"محمد السعید" فرمانده تیپ قدس به خبرنگار شبکه العالم گفت : ما دو سال پیش تیپ قدس را تشکیل دادیم و این تیپ نقش مهمی در حفاظت از اردوگاه آوارگان و فرودگاه منطقه النیرب در جنوب شرق شهر حلب ایفا کرد، و هم اکنون به ارتش سوریه در آزادسازی چند منطقه کمک می کند.
تیپ قدس توانست شدیدترین حمله تروریست های جبهه النصره به منطقه الراشدین شهر حلب را دفع کند، و علاوه بر آن محاصره منطقه النیرب را شکست، و هم اکنون در مناطق الراشدین ، الزهراء ، الشیخ لطفی و العزیزه به سختی با تروریست ها درگیر است .
"ابوسامی" یکی از مسؤولان تیپ قدس در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد: تعداد زیادی تروریست چند روز پیش به منطقه الراشدین حمله کردند ولی تیپ قدس حمله آنها را دفع کرد و مانع نفوذ آنان به منطقه شد .
ابوسامی افزود : روحیه نیروهای تیپ قدس بسیار خوب است و در هر منطقه ای در برابر تروریست ها ایستادگی خواهند کرد تا پیروزی را نصیب خود کنند.
تیپ قدس تاکنون در 140 درگیری شهر حلب و حومه آن مشارکت کرده است .
خبرنگار العالم گفت، فلسطینی های ساکن سوریه اعلام می کنند که همچنان از ارتش این کشور برای مقابله با تروریست های مزدور و وابسته به رژیم صهیونیستی حمایت خواهند کرد، تروریست هایی که برای تضعیف و تخریب سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت ضد صهیونیستی تلاش می کنند.

پربیننده ترین خبرها