زائران کشورهای مختلف در مرقد زینب (س) در سوریه + فیلم

سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 - 14:30

هزاران دوستدار اهل بیت (ع) از جمله زائرانی از کشورهای بحرین، عراق، عمان، عربستان و کویت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) در مرقد مطهر این بانوی مکرم اسلام در شهر دمشق سوریه عزاداری کردند.

یک زائر بحرینی به خبرنگار شبکه العالم گفت: سال گذشته 150 نفر از بحرین به زیارت مرقد حضرت زینب (س) آمده بودند که تعداد آنها امسال به 450 نفر افزایش یافته است.
یکی از زوار عراقی نیز خاطرنشان کرد، تعداد زیادی از دوستداران اهل بیت (ع) از عراق به سوریه آمده اند تا به حضرت زینب (س) لبیک بگویند و آمادگی خود را برای دفاع از اهل بیت (ع) اعلام کنند .
سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه نیز به خبرنگار العالم گفت: حضرت زینب (س) الگوی ایستادگی و مقاومت است و ما باید از ایشان درس پایداری و ایستادگی در برابر دشمنان و مستکبران بگیریم و در برابر آمریکا و صهیونیست ها بایستیم.

یکی از زوار عمانی در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: برخی رسانه ها چنین جلوه می دهند که سفر به سوریه با مشقات و محدودیت هایی همراه است ولی ما در این سفر به هیچ مشکل و محدودیتی برخورد نکردیم.

حضرت زینب (س) اسوه ایستادگی و مقاومت روز 15 رجب، چشم از جهان فروبست و آرامگاه ایشان در شهر دمشق پایتخت سوریه است. دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) علاوه بر این ایام، در طول سال نیز به زیارت مرقد دختر امیر المؤمنین (ع) می شتابند.

پربیننده ترین خبرها