درخواست مبلغ سعودی برای تحریم کالاهای ایرانی

درخواست مبلغ سعودی برای تحریم کالاهای ایرانی
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 - 14:44

العالم - به دنبال موج شایعات درباره آلودگی برخی کالاهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های عربی، یک مبلغ سعودی از شهروندان این کشور خواست کالاهای ایرانی را تحریم کنند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری العالم به نقل از "سی.ان.ان"، "عائض القرنی" مبلغ سعودی شهروندان کشورش را به تحریم‌ کالاهای ایرانی تشویق کرد و مدعی شد: کسانی که کالاهای ایرانی خرید کنند، از کشوری متجاوز حمایت کرده‌اند.

القرنی در تلاش برای به فراموشی سپرده شدن تجاوز گسترده سعودی ها به یمن و کشتار هزاران یمنی بی گناه ، با انتشار یادداشتی با عنوان تحریم کالاهای ایران در توییتر، گفت:هرکس درهم یا ریالی برای کالاهای ایرانی بپردازد گویی از کشوری متجاوز که برای نابودی منطقه تلاش می‌کند، حمایت کرده است.

گفته می شود، گروهی از کاربران عرب کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس نیز با انتشار توئیت‌هایی مدعی شدند که از این پس از خرید کالاهای ایرانی اجتناب خواهند کرد و برخی نیز خواستار ممنوعیت واردات کالاهای ایرانی به این کشورها شدند.

به تازگی در شبکه‌های اجتماعی و در برخی رسانه‌های عربی که به دنبال دشمن تراشی و ایجاد تنش در روابط با ایران هستند شایعه شده که برخی کالاهای ایرانی صادر شده به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس سمی است، درحالی که حتی وزارت بهداشت امارات ضمن تکذیب این مساله، برسلامت مواد غذایی صادر شده از ایران از جمله هندوانه تاکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها