نفوذ داعش به دانشگاه بحرین

نفوذ داعش به دانشگاه بحرین
شنبه 19 ارديبهشت 1394 - 12:35

العالم - عبارت " داعش در سوریه و عراق ماندنی است" به دانشگاه های بحرین نیز راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از " منامه پست "، " داعش درعراق و سوریه ماندنی است" ، عبارتی است که شهروندان عربی به شنیدن آن از شبکه های ماهواره ای و اجتماعی و یوتیوب عادت کرده اند، اما این بار ، نه دراین شبکه ها، بلکه بر روی میزی در یکی از کلاس های درس در دانشکده ادبیات دانشگاه بحرین نوشته شده است.

یکی از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه بحرین ، از این نوشته عکس گرفت و ضمن ارسال آن برای منامه پست نوشت که عبارات شبیه به آن در مناطق مختلف دانشگاه به چشم می خورد.

انتشار چنین عبارت هایی مساله عجیبی نیست ، زیرا شعارهایی بر روی دیوار شهرهایی که گروه های سلفی درآن ساکنند و مناطق مجاور محل سکونت گروه های سلفی نوشته شده است.

به نوشته منامه پست نهادهای رسمی بحرین در منامه مملو از حامیان گروه تروریستی داعش است که به طور علنی از شخصیت های نزدیک به گروه های تروریستی حمایت کرده اند و مسئولان آل خلیفه هیچ اعتراضی به این حمایت ها نشان نداده اند.

همچنین مسئولان آل خلیفه ، افکار طایفه ای را به ارتش بحرین تزریق می کند و مشاهده برخی از کتاب هایی که دراختیار نیروهای دفاعی بحرین قرار داده شده است، نشان می دهد که این کتاب ها مملو از افکار طایفه ای است.

برخی از نظامیان از ارتش بحرین جدا شده اند و به گروه تروریستی داعش پیوسته اند و یکی از آنان به نام " عبدالعزیز الجودر" ماه ژانویه 2015 در عملیات انتحاری در عراق به هلاکت رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها