تصاویری از داخل سنگر تروریستها در قلمون

دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 - 09:47

در پی آزادسازی مساحت های گسترده ای از ارتفاعات قلمون از چنگ تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی، دوربین شبکه العالم به شناسایی پناهنگاه های آنان پرداخت.

خبرنگار شبکه العالم تأکید کرد، مسیرِ "تَلّة نحلة"، به ویژه مسیری که عناصر مسلح جبهه النصره از طریق آن به سمت ارتفاعات عرسال و بعلبک و الجبه گریختند، بسیار صعب العبور است.
خبرنگار شبکه العالم گفت: پس از طی مسیری بسیار طولانی، با رسیدن به تپه "نحله" به اهمیت راهبردی آن پی بردیم، این ارتفاعات، بر دشت "صهریج" اشراف کامل دارد که این دشت به نوبه خود، ارتفاعات "عسال الورد" در سوریه را به ارتفاعات "بریتال" در لبنان مرتبط می سازد.
به این ترتیب، با فرار عناصر جبهه النصره و دیگر هم پیمانان تروریستِ این گروه به عرسال و الخشع در بعلبک و الجبه، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت لبنان، به راحتی اماکن اختفای آن ها و راه های منتهی به پناهگاه هایشان را هدف قرار دادند.
خبرنگار شبکه العالم همچنین گزارش داد که خودروهای بمب گذاری شده و جنگ افزارهای جبهه النصره که توسط عناصر مقاومت منهدم شده بودند، در دشت صهریج به کناری افتاده اند و در سویی دیگر، لاستیک هایی مملو از مواد منفجره یافت شد. در این دشت همچنین چادرها و سنگرها و غارهای متعددی یافت شد که ثابت می کند شمار بسیار زیادی از تکفیری ها در این منطقه مستقر بودند.
 

26

پربیننده ترین خبرها