آغاز پاکسازی پالایشگاه بیجی از تروریست‌های داعش

آغاز پاکسازی پالایشگاه بیجی از تروریست‌های داعش
دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 - 21:05

استاندار استان صلاح الدین از آغاز عملیات پاکسازی بخش بیجی و پالایشگاه آن واقع در 40 کیلومتری شمال شهر تکریت، از وجود تروریست های داعش در شب گذشته و از دو محور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رائد الجبوری امروز دوشنبه، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد، شمار قابل توجهی از تجهیزات نظامی مختلف به همراه نیروهای نظامی و بسیج مردمی "الحشد الشعبی" به این استان گسیل شده که تحت فرماندهی اتاق عملیات صلاح الدین و منطقه سید غریب واقع در میان دو منطقه الدجیل و بلد تا الصینیه قرار خواهند داشت.

استاندار استان صلاح الدین در گفت وگو با سومریه نیوز افزود: محور اول از روستای المحزن تا محدوده دو منطقه المزرعه و البعیجی ادامه می یابد و محور دوم از منطقه المزرعه تا پل هوندای و تپه ابوجراد تا پالایشگاه بیجی امتداد یافته است.

وی توضیح داد: هدف محور اول عملیات، آزادسازی مناطق همجوار رودخانه دجله است اما هدف محور دوم، گشایش جاده پالایشگاه بیجی و پیوستن به واحدهای نظامی مقاوم در درون پالایشگاه است.

به نوشته سومریه نیوز، نیروهای امنیتی عراق امروز هفت برجک نگهبانی و مراقبت در پالایشگاه بیجی را آزاد کردند و تروریست های داعش را از دو دروازه پالایشگاه بیرون راندند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها