برکناری مدیرکل شرکت حمل و نقل استهکلم به خاطر سرقت !

برکناری مدیرکل شرکت حمل و نقل استهکلم به خاطر سرقت !
چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 - 20:38

مدیر کل حمل و نقل استهلکم (پایتخت سوئد) بعد از سرقت یک کیف درهنگ کنگ از سمت خود برکنار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اتحادیه Seko اعلام کرد که SL أندرش ليندستروم مدیر کل شرکت حمل و نقل استهکلم را درارتباط با ربودن کیف کارت های اعتباری به ترک سمت خود وادار خواهد کرد.

روزنامه افتونبلادت گزارش داد که دادگاهی در هنگ کنگ، دیروز ( سه شنبه) ، مدیر کل شرکت حمل و نقل استهکلم  را به پرداخت مبلغی معادل 5700 كرون سوئد جریمه کرده است ، این درحالیست که ارزش واقعی محتویات کیف ، 2700 كرون بود.

مدیر کل شرکت SL أندرش ليندستروم  برای بازدید از شرکت M به هنگ کنگ سفر کرده بود که پلیس هنگ کنگ وی را هنگام حرکت به سمت هواپیما برای پرواز به مقصد هلسینکی سپس استهکلم ، در روز چهارشنبه گذشته  به علت سرقت کیف حامل کارت های بانک از یکی از تجارت خانه ها در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ ، بازداشت کرد.

Anders Lindström صبح روز چهارشنبه وارد سوئد شد و در آن جا با مسئولان اتحادیه کاری خود دیدار کرد.

بنا به اعلام اتحادیه سیکو در استهکلم ، لیندستروم ، مجبور خواهد شد که سمت و حرفه خود را رها کند بدون اینکه حق سنوات به وی تعلق بگیرد. " جونی نیدیروس " رئیس این اتحادیه به روزنامه افتونبلادت گفت که کمیته راهنمایی و رانندگی در پارلمان سوئد از این پس ، دیگر به وی اعتمادی ندارد.

به نوشته روزنامه " داگنس نیهیتر " اندرش لیندستروم ، در پایان دوره خدمت خود، حق سنوات را دریافت نخواهد کرد ، درصورتیکه طبق قراردادش ، حق دارد که معادل معاش 24 ماه درصورت استعفا ، این حق را معادل سه میلیون و 800 هزار کرون دریافت کند ، اما به علت سوء مدیریت و از دست رفتن اعتماد به او که کارش را از دست داده است ، این حق شامل او نمی شود.

به گزارش رسانه ها ، اعضای کمیته راهنمایی و رانندگی در پارلمان سوئد تصمیم استعفای لیندستروم را دیروز (سه شنبه) به وی درارتباط به بی اعتمادی به او ، ابلاغ کردند اما این تصمیم هنوز اجرایی نشده است و امروز نشستی برای انتخاب مدیر کل جدید شرکت SL برگزار می شود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها