داعش 30 نفر را نزدیک "تدمر" سوریه به قتل رساند

داعش 30 نفر را نزدیک
جمعه 25 ارديبهشت 1394 - 19:29

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه گزارش داد که گروه تروریستی داعش بیش از 30 غیرنظامی را در شرق شهر تدمر در مرکز سوریه به قتل رساند.

خبرنگار العالم در سوریه امروز جمعه گفت: عناصر گروه تروریستی در اقدامات جنایتکارانه خود در روستای العامریه و کشتزارهای شمالی و شرقی شهر تدمر در مرکز سوریه بیش از 30 غیرنظامی را به قتل رساندند که اکثر آنها زن و کودک بودند.

همزمان، ارتش سوریه نیروهای کمکی به شهر تاریخی تدمر اعزام کرد تا جلوی پیشروی تروریست های داعش به این شهر را بگیرد. این شهر در فهرست اماکن تاریخی جهان ثبت شده است.

در همین حال، گروه وابسته به مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به "دیده بان سوریه"، از درگیری ارتش سوریه و عناصر داعش در شمال و شرق و جنوب شهر تدمر خبر داد و تاکید کرد که ارتش سوریه برای جلوگیری از پیشروی عناصر داعش، آن ها را گلوله باران کرد.

ارتش سوریه همچنین هشت روستا را در محور الحسکه – الهول به سمت دو راهی الشدادی تحت کنترل خود درآورد و پس از آن، گرداگرد شهر الحسکه در شمال شرقی سوریه را با ایجاد موانعی مسدود کرد.

علاوه بر این، نیروهای ارتش سوریه چندین منطقه دیگر، از دو راهی پترول گرفته تا جادۀ منتهی به ناحیه تل براک را آزاد کردند. آن ها همچنین چندین مرکز راهبردی در روستاهای رفرف، الحاووظ، الخزان، دو راهی صدیق در جاده تل تمر واقع در جنوب غربی الحسکه را تحت کنترل خود درآوردند.

در این میان، عناصر داعش، با عقب نشینی از این مناطق، به سمت روستای ام الکبر واقع در میانه صدیق و کوه عبدالعزیز گریختند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها