گزارشی از پیشروی ارتش سوریه و مقاومت در قلمون + فیلم

يکشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 17:49

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی عملیات خود را در منطقه قلمون ادامه می دهند تا تپه ها و ارتفاعات باقیمانده در دست تروریست ها را آزاد کنند.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه گزارش داد، تپه شمالی و جنوبی تپه راهبردی موسی تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در آمده اند.
خبرنگار العالم افزود: تپه موسی بسیار بلند است و در اطراف آن تپه های زیادی در یک مساحت جغرافیایی وسیع قرار دارد که ارتش سوریه بعد از تثبیت مواضع نظامی خود در مناطق تحت سیطره اش، به سمت سایر تپه ها در حال پیشروی است.
از سوی دیگر عملیات در اطراف تپه های "فلیطه" ادامه دارد و نیروهای ارتش و مقاومت، در اطراف کوه راهبردی الثلاجه به شدت با تروریست ها درگیر شده اند.

این کوه مشرف به گذرگاه "مارطیبه" است که در کنترل تروریست ها قرار دارد و به عرسال لبنان مرتبط می شود و نیز راه ارتباطی میان تپه های "فلیطه" و "جرجیر" است.
خبرنگار العالم تاکید کرد نیروهای ارتش سوریه و مقاومت لبنان تلاش می کنند راه ارتباطی میان گروههای مسلح در تپه های فلیطه و عرسال را قطع کنند تا از قدرت مانور آنها کاسته شده و نتوانند به سمت عرسال بروند.
حسام زیدان خاطرنشان کرد این عملیات باعث می شود تروریست ها تحت فشار قرار گیرند و در یک مساحت جغرافیایی محدود مابین تپه های جریجر و قارا محدود شوند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها