داعش در انتظار "ساعت صفر" در اروپا + عکس

داعش در انتظار
دوشنبه 28 ارديبهشت 1394 - 19:46

هواداران گروهک تروریستی داعش با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی تویتر بر حضور خود در اروپا و انتظار برای فرا رسیدن ساعت صفر و آغاز حملات از قلب اروپا تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، یک سایت ویژه رصد فعالیت های اینترنتی تندروها، تصاویری با پس زمینه کولوسیوم (تماشاخانه باستانی مشهور رم) و دیگر مناطق پایتخت ایتالیا منتشر کرد که در آن پلاکاردهایی دیده می شود که عبارات هایی چون" دولت اسلامی باقی است... دولت خلافت در رم، اینک در رم هدف هایی رصد می شود و به انتظار فرار رسیدن ساعت صفر" بر روی آن نوشته شده است.

در برخی از این تصاویر خیابان های شهر میلان ایتالیا دیده می شود و بسیاری از این تصاویر نیز با پس زمینه خودروهای پلیس ایتالیا گرفته شده است.

همزمان با انتشار این تصاویر دولت لیبی درباره حضور تروریست ها در میان مهاجرانی هشدار داد که با وجود افزایش حوادث غرق شدن قایق مهاجران در ماه های اخیر و مرگ شمار زیادی از آنها، همچنان به سوی اروپا سرازیرند.

از سوی دیگر "عبدالباسط هارون" مشاور دولت لیبی گفت: گروهک داعش در قاچاق انسان به اروپا دست دارد و درآمد این گروهک از محل قاچاق انسان به اروپا به میلیون ها دلار می رسد و این گروهک در عین حال از این فرصت برای اعزام عناصر خود به اروپا استفاده می کند.

"ینس استولتنبرگ"دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز هشدار داد که تروریست های داعش ممکن است با مخفی شدن در بین سیل مهاجرانی که به دنبال پناهندگی در اروپا هستند، به این قاره نفوذ کنند.
وی در گفت و گویی خبری از تلاش ناتو و متحدانش در شمال آفریقا برای ریشه کنی این مساله خبر داد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها