گروه‌های بحرینی خواهان آزادی شیخ سلمان شدند

گروه‌های بحرینی خواهان آزادی شیخ سلمان شدند
جمعه 1 خرداد 1394 - 16:11

گروه های ملی گرا و دموکراسی خواه بحرینی با ابراز شگفتی از اجازه ندادن به دبیرکل جمعیت وفاق و تیم وکلایش برای قرائت دفاعیات و نیز دخل و تصرف در نوار های تصویری سخنرانی او، خواهان آزادی فوری وی شدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق بحرین در صفحه رسمی خود اعلام کرد که گروه های انقلابی بحرینی پخش گزینشی بخش هایی از نوار تصویری سخنرانی های شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، از سوی دادستانی کل را اقدامی برای جعل اتهامات بی پایه و اساس علیه وی برشمردند و خاطرنشان کردند که تیم وکلا شکایتی در این زمینه ارایه کرده است.

این گروه ها، خودداری دادگاه از شنیدن و مشاهده کامل سخنرانی های شیخ علی سلمان را دلیلی بر بی عدالتی دادگاه آل خلیفه که شیخ علی سلمان را از دفاع از خود محروم کرده، برشمردند.

این گروه ها جلوگیری از ارایه دفاعیات تیم وکلای شیخ علی سلمان را نقض آشکار حقوق این متهم و نیز انحراف آشکار در روند محاکمه فردی دانستند که اتهامات مطرح شده علیه او هیچ پایه و اساس درستی ندارد.

آنها در پایان آزادی فوری شیخ علی سلمان و بستن این پرونده به علت نداشتن وجاهت قانونی، سیاسی بودن دادگاهی و آشکار شدن انحراف جدی در مسیر محاکمه را خواستار شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها