العربیه درباره موشک نیروهای داوطلب مردمی دروغ گفت!

العربیه درباره موشک نیروهای داوطلب مردمی دروغ گفت!
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 21:32

العالم - یک منبع نزدیک به فرمانده کل نیروهای مسلح عراق ، خبر منتشر شده درباره تجهیز نیروهای داوطلب مردمی به صد فروند موشک " زمین به زمین " اسکاد را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نزدیک به فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، اعلام کرد که قراردادهای تسلیحاتی از طریق دولت فدرال امضا می شود و ما از رسانه ها می خواهیم که در انتشار اخبار دقت و حرفه ای بودن را مدنظر داشته باشند.

شبکه " العربیه" که از سوی رژیم آل سعود حمایت می شود، روز سه شنبه خبری را به نقل از منابع آگاه در بغداد منتشر کرد ، مبنی براینکه، مسئولان نیروهای داوطلب مردمی به رهبری هادی العامری و افسران ارشد سپاه پاسداران ایران نشستی محرمانه برگزار کردند و دراین نشست به بررسی تجهیز نیروهای داوطلب مردمی به صد فروند موشک اسکاد زمین به زمین پرداختند.

به گزارش العربیه ، منابع یاد شده افزودند که افسران سازمان اطلاعات وابسته به سپاه پاسداران ایران، طرحی را برای انتقال این موشک ها به اطراف بغداد با هدف فرستادن آن به منطقه النخیب در مجاورت مرزهای استان کربلاء با استان الانبار وضع کرده اند.

العربیه ادعا کرد که منابع یاد شده احتمال داده اند که اولین سری از این موشک ها به منطقه النخیب فرستاده شده و بقیه موشک ها، دفعات بعدی و طی چند مرحله فرستاده شود.

شبکه العربیه که حامی آن رژیم آل سعود است، همواره شایعات و خبرهای دروغینی درباره درگیری هایی با مشارکت نیروهای داوطلب مردمی منتشر می کند.

شبکه العربیه ضمن ادعای وجود هماهنگی عالی میان نیروهای سپاه پاسداران ایران و نیروهای داوطلب مردمی در عراق به دنبال سقوط رمادی مرکز استان الانبار گزارش داد که نیروهای داوطلب مردمی به طور مستقیم و به ویژه در زمینه استفاه از این موشک ها از فرماندهی سپاه دستور می گیرند.

عراق دیروز (سه شنبه) رسماً از آغاز عملیات نظامی برای آزادسازی استان الانبار در غرب عراق از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.

" أحمد الأسدی" سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی که دراین عملیات شرکت دارند، درنشستی مطبوعاتی که از تلویزیون رسمی عراق پخش شد، گفت که این عملیات " لبیک یا حسین " نامگذاری شده است.

پس از سقوط شهر رمادی مرکز استان الانبار، بزرگ ترین شهر این استان به دست گروه داعش ، گروه های مختلف از نیروهای داوطلب مردمی برای مشارکت در عملیات آزادسازی الانبار وارد عمل شدند.

شبکه ماهواره ای العربیه، همواره رویکردی برای بهبود وجهه کشورهایی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در تخریب عراق نقش داشته اند، در پیش گرفته است و ازمعروف ترین این کشورها، عربستان سعودی است که با دولت عراق دشمنی دارد و تروریست های زیادی را برای اجرای صدها عملیات تروریستی به عراق یا سوریه فرستاده است.

شبکه العربیه درخبرها و برنامه های خود درباره این تروریست ها و شیوخ سعودی که که ده ها فتوا مبنی بر جایز بودن ریخته شدن خون عراقی ها صادر کرده اند، نمی پردازد و علیرغم ادعای خود در مبارزه با تروریسم ، رویکردی طایفه ای را در پیش گرفته است.

پربیننده ترین خبرها