حمایت بحرینیها از طرح کمیته‌های مردمی دفاع از مساجد

حمایت بحرینیها از طرح کمیته‌های مردمی دفاع از مساجد
يکشنبه 10 خرداد 1394 - 09:35

بحرینی ها از طرح تشکیل کمیته های مردمی برای دفاع از مساجد و حسینه ها در برابر حملات احتمالی تروریست های تکفیری و وهابی حمایت کردند.

به گزارش پایگاه شبکه العالم، به نقل ا ز"منامه پست"، جوانان منطقه «النویدرات» در منامه از دعوت جریان «وفای اسلامی» و ائتلاف جوانان 14 فوریه برای تشکیل کمیته های مردمی به منظور حمایت از مساجد، حسینه ها و اجتماع های دینی با هدف جلوگیری از خطرهای احتمالی حمایت  و بر ضرورت پرهیز این کمیته ها از هرگونه رویکردها و فعالیت های سیاسی و اختصاص فعالیت آن برای حمایت از مناطق تاکید کردند.
جوانان بحرینی بر مخالفت با همکاری با وزارت کشور درباره استقرار مزدوران موسوم به «پلیس جامعه» در محوطه و اطراف مساجد و حسینه ها تاکید، و اعلام کردند که رژیم آل خلیفه هیچ گونه مشروعیتی ندارد و از وهابی ها و تکفیری ها در مراکز نظامی و وزارتخانه ها حمایت می کند.
بحرینی ها تاکید کردند که تلاش برای بی ثبات کردن منطقه و اقدامات های داعش تروریست که مورد حمایت فکری و مالی آل سعود است، و دو حادثه انفجار در مسجد امام علی (ع) در منطقه القدیح و پس از آن در مسجد امام حسین (ع) در دمام عربستان، آغاز طرح های کثیفی است که برای مردم منطقه تهیه شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها