کشته شدن صدها تروریست در الانبار عراق

کشته شدن صدها تروریست در الانبار عراق
سه شنبه 12 خرداد 1394 - 23:09

جنبش النجباء از کشته شدن 300 فرد مسلح در داعش و انهدام 40 خودرو و تانک در حمله جنگنده های عراقی به غرب استان الانبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش النجباء در بیانیه ای اعلام کرد که صدها نفر از عناصر داعش در حمله گسترده جنگنده های عراقی به خودروهای داعش بین مناطق الرمانه و باقوز در منطقه القائم واقع در 350 کیلومتری غرب رمادی ( مرکز استان الانبار) کشته شدند.

شبکه عراقی سومریه نیوز خاطرنشان کرد، این خودروها از سوریه و برای حمایت از تروریست های داعش در درگیری های الانبار به عراق فرستاده شده بودند.

به موجب این بیانیه، اطلاعات اولیه حاکی از آن است که بیش از 300 تروریست دراین حملات کشته شدند، و 40 خودروی متعلق به تروریست های داعش منهدم و مواضع و مراکز آموزشی متعلق به داعش در مناطق " عانه " و " راوه " در غرب استان الانبار ویران شد.

دراین بیانیه آمده است که این عملیات درنوع خود بزرگ ترین عملیات در تاریخ حملات جنگنده های عراق بوده و به نوعی عناصر داعش را شوکه کرده است.

بر اساس این بیانیه ، نیروهای عراقی در اجرای این عملیات به اطلاعات ویژه سازمان اطلاعات و نه به اطلاعات گمراه کننده مستشاران ائتلاف بین المللی تکیه کردند.

جنگنده های ارتش عراق و نیروهای هوایی و ائتلاف بین المللی روزانه حملاتی را علیه مواضع داعش اجرا می کنند و عناصر این گروه را به طور مستقیم هدف قرار می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها