پیشروی ارتش و کمیته های مردمی در الضالع و مأرب

پیشروی ارتش و کمیته های مردمی در الضالع و مأرب
چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 17:05

العالم ـ برخی منابع نظامی میدانی از پیشروی گسترده ارتش و کمیته های انقلابی در مأرب و الضالع و شبوه و دیگر استانهای یمن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع نظامی میدانی تاکید کردند که نیروهای ارتش و کمیته های انقلابی به طور گسترده درمأرب و الضالع و شبوه و دیگر استانها پیشروی می کنند در حالی که عناصر القاعده و مزدوران رییس جمهوری فراری در حال شکست و عقب نشینی هستند.

به گفته پایگاه "یمنی پرس"، این منابع اظهار کردند که در استان مأرب نیروهای ارتش و کمیته های انقلابی توانستند امنیت دو پایگاه در جنوب اردوگاه "ماس"، پس از پاکسازی آن از عناصر القاعده را تامین کنند.

منابع نظامی مذکور خاطرنشان کردند که عناصر القاعده و مزدوران رییس جمهوری فراری خسارتهای گسترده ای متحمل شدند به گونه ای که دهها نفر از آنها کشته و شماری دیگر زخمی شدند در حالی که مقادیر زیادی سلاح که در اختیار آنها بود، نیز بازپس گرفته شد.

در استان ضالع نیز ارتش با پشتیبانی کمیته های انقلابی به پیشروی خود در منطقه الوبح ادامه می دهد؛ و توانستند امنیت برخی مناطق و پایگاه هایی که عناصر القاعده در آنها مستقر بودند، تامین کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها