اطلاعات پارلمان عراق درباره حمایت آمریکا از داعش

اطلاعات پارلمان عراق درباره حمایت آمریکا از داعش
چهارشنبه 13 خرداد 1394 - 21:52

العالم - کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، تاکید کرد که ائتلاف بین المللی ضد داعش، در حمله به اهداف داعش جدی نبوده و به تعهدات خود در پشتیبانی تسلیحاتی از نیروهای عراقی پایبند نیست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مهدی الساعدی" عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق، بیان کرد: از زمان آغاز عملیات ائتلاف بین المللی، کمیسیون امنیت و دفاع، اعلام کرد که بمباران هوایی پایگاه های داعش، جدی نیست.

وی افزود : با این که کمیسیون بارها از ائتلاف بین المللی خواست با عمل به  تعهدات امنیتی خود نیروهای امنیتی عراقی را مجهز و مسلح کنند؛ اما آن ها نه تنها این کار را نکردند، بلکه به بمباران نیروهای عراقی پرداخته  و سپس مدعی شدند که این حملات، اشتباهی بوده است.

وی در گفت وگو با شبکه الاتجاه تاکید کرد: موضع گیری رسمی دولت عراق، بر پایه مخالفت با ورود هرگونه نیروهای بیگانه به کشور و تکیه بر تلاش های محلی استوار است.

گفتنی است که گردان های حزب الله و نیروهای امنیتی عراق، به اطلاعاتی دست یافتند که ثابت می کند سران گروه تروریستی داعش، در پادگان الورار در شهر رمادی مستقر شده اند و آمریکایی ها، به منظور حمایت از آن ها، از پرواز هواپیماهای عراقی بر فراز این منطقه و بمباران آن جلوگیری می کنند.

26

پربیننده ترین خبرها