رصد تحرکات تروریستها در غوطه شرقی + فیلم

جمعه 15 خرداد 1394 - 22:12

ارتش سوریه همچنان در حال ایجاد مراکزی در مناطق شرقی استان ریف دمشق برای رصد و زیرنظر گرفتن تحرکات گروه های تروریستی ایجاد می کند.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از ریف دمشق گزارش داد، برخی تروریست ها تلاش می کنند با نفوذ به مناطق شرقی استان ریف دمشق فشار ارتش به تروریست های فعال در منطقه القلمون را کاهش دهند ولی تاکنون ناکام مانده اند . 

ارتش همچنین توانست یک مرکز کنترل در اطراف منطقه دیر العصافیر در شرق استان ریف دمشق برای رصد تحرکات تروریست ها و انهدام مواضع آنها ایجاد کند، و مسؤولان نظامی معتقدند که ایجاد اینگونه مراکز در اطراف دیر العصافیر باعث خواهد شد که ارتش تسلط کامل بر این منطقه داشته باشد و هر موضعی از آن را زیر آتش خود بگیرد . 
گزارشها حاکی از هلاکت ده ها تروریست در مناطق شرقی استان ریف دمشق است و یکی از فرماندهان ارتش اعلام کرد که تروریست ها در منطقه دیر العصافیر و منطقه مجاور زبدین در تیررس ارتش هستند و نمی توانند کاری از پیش ببرند.
این فرمانده ارتش سوریه امروز جمعه در مصاحبه با گزارشگر شبکه خبری العالم گفت : عملیات در مناطق شرقی استان ریف دمشق همچنان ادامه دارد و این مناطق تحت محاصره شدید ارتش است و مواضع تروریست های تکفیری در مناطقی همچون دیر العصافیر ، مرج السلطان و النشابیه پیوسته گلوله باران می شود .
نیروی هوایی ارتش سوریه نیز 3 موضع تروریست ها را در منطقه عین ترما استان ریف دمشق منهدم کرد که چند تروریست در این حمله هوایی کشته و یا زخمی شدند . 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها