داعش از حمایت برخی سران اروپا بهره می برد

داعش از حمایت برخی سران اروپا بهره می برد
يکشنبه 17 خرداد 1394 - 16:52

العالم - معاون وزیر امور خارجه سوریه اعلام کرد که برخی از طرف های اروپائی برای سیطره داعش بر سوریه و دیگر کشورها از این گروه تروریستی و تکفیری حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، فیصل المقداد امروز یکشنبه در دیدار با هیات پارلمان اروپا اعلام کرد : سوریه با حملات تروریستی سنگینی مواجه است و ملت این کشور با ایستادگی در برابر تروریست ها خطرات آنها را از دیگر کشورها نیز دفع می کند.

سایت خبری سوریه الآن به نقل از المقداد گزارش کرد: دیدگاه برخی از سران اروپا نشان می دهد که آنها از سیطره تروریست ها بر سوریه و دیگر کشورهای منطقه و جهان حمایت می کنند.

المقداد گفت : ملت سوریه در برابر تروریست ها ایستاده اند و سرنوشت کشورشان را به دست خود تعیین خواهند کرد و به برخی از سران اروپا اجازه نخواهند داد که برای کشورشان تصمیم گیری کنند زیرا برخی از سران اروپا برای کسب رضایت و کمک های مالی عربستان و دیگر حامیان گروه های تروریستی تلاش می کنند.

روبرتو فیوری نماینده ایتالیائی پارلمان اروپا و رئیس هیات اعزامی به سوریه در این دیدار بیان کرد: برخی از دولت های اروپائی واقعیت های سوریه را برای افکار عمومی وارونه جلوه می دهند. 

فیوری افزود : هیأت پارلمان اروپا نیمه این ماه کنفرانسی خبری در بروکسل برای اعلان نتایج سفرهای خود برگزار خواهد کرد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها