پاکسازی مرکز شهر بیجی عراق از تروریست ها+فیلم

يکشنبه 17 خرداد 1394 - 22:37

العالم - ارتش عراق مرکز شهر بیجی استان صلاح الدین را از تروریست های داعش پاکسازی کرد و تعداد زیادی از آنها را کشت و زخمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، ارتش برای پاکسازی مرکز شهر بیجی از نیروهای مردمی کمک گرفت و بیش از 2 هفته با تروریست ها درگیر بود و سرانجام توانست پرچم عراق را بر فراز مراکز دولتی این شهر نصب کند و هم اکنون خود را برای آزاد کردن بقیه مناطق شهر از جمله پالایشگاه نفتی آماده می کند.

ناصر الفرطوسی فرمانده تیپ واکنش سریع ارتش عراق امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : ارتش از سه محور غرب ، شرق و جنوب برای آزاد کردن شهر الصینیه ، شهر بیجی و پالایشگاه بیجی حرکت خواهد کرد.

رائد شاکر رئیس پلیس عراق نیز گفت : داعش در بیجی متحمل تلفات و خساراتی سنگین شد و تعداد زیادی از اعضای این گروه تروریستی دستگیر شدند .

شاکر افزود : دشمن در برابر حملات ارتش ، پلیس و بسیج مردمی توان ایستادگی ندارد و سلاح های خود را به زمین می اندازد و فرار می کند.

شهر الشرقاط آخرین پایگاه داعش در استان صلاح الدین است و ارتش و نیروهای بسیج مردمی پس از آزادسازی الصینیه و بیجی به سوی آن شهر حرکت خواهند کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها