سید حسن نصر الله: دستاوردهای مهمی در قلمون حاصل شده

سید حسن نصر الله: دستاوردهای مهمی در قلمون حاصل شده
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:22

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به آغاز جنگ با داعش در القلمون و رشته کوه های شرقی گفت: آن ها جنگ با ما را آغاز کردند، اما این ما هستیم که جنگ با آن ها را ادامه خواهیم داد. ما مصمم هستیم که به هر قیمتی شده، به این موجودیت خبیث تکفیری در مرزهایمان پایان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید حسن نصرالله" عصر چهارشنبه گفت: آن ها، دیروز با صدها جنگ جو، به چندین پایگاه مجاهدان در بلندی های رأس بعلبک حمله کردند.

وی افزود: ممکن است که آن ها جبهه را آرام فرض کرده و قصد داشتند از عنصر غافلگیری بهره برده و پایگاه های ما را اشغال کنند؛ و بر موقعیت های بسیار حساس و تاثیرگذار در مرزها چیره شوند و از آن جا به توسعه قلمرو خود در منطقه اقدام کنند.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: اما حملۀ دیروزِ آنان در چندین سطح اعم از جنبه روحیه ای، رسانه ای و میدانی با مقابله مواجه شد و مجاهدان با شجاعت و دلیری با آن ها مقابله کردند و ده ها تن از عناصر داعش را کشتند یا زخمی کردند به طوری که داعشی ها شکست خورده و ناامید برگشتند و شماری از کشته های خود را در جبهه نبرد رها کردند. مقاومت نیز در این نبرد، شماری از مجاهدان عزیز خود را از دست داد.

سید حسن نصر الله افزود: در چند روز گذشته، دستاوردهای مهمی در القلمون حاصل شد و می توانم بگویم که قله ها و کوه های مُشرِف در این منطقه، به دست ارتش سوریه و نیروهای مقاومت افتاد. در بلندی های عرسال نیز پیشرفت بزرگی حاصل شد و جبهه النصره شکست بزرگی در این منطقه خورد.

دبیرکل حزب الله همچنین تصریح کرد: ما تاکید می کنیم که عزم و تصمیم و ارادۀ قاطعمان بر این قرار گرفته که حضور هیچ گونه تکفیری در مرزهایمان و نزدیکی روستاهایمان را نمی پذیریم و تاکید می کنم که اینان، شکست خواهند خورد. تنها مساله ای کنونی، موضوع زمان است، ما عجله ای نداریم و با آرامش کار می کنیم تا به این هدف دست یابیم. ما که چنین مبارزان دلیر و قدرت و اعتماد به نفس کافی داریم، نباید به چیزی جز پیروزی چشم داشته باشیم.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها