توقیف خودروهای بمب گذاری شده در ورودی کربلا

توقیف خودروهای بمب گذاری شده در ورودی کربلا
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:25

العالم - نیروهای امنیتی عراقی چند خودروی بمب گذاری شده را در ورودی استان کربلا توقیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه سومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد، نیروهای امنیتی و پلیس عراق پس از دریافت اطلاعاتی درباره وجود هفت خودروی بمب گذاری شده در ورودی استان کربلا از سمت منطقه النخیب، با اجرای عملیات کمینی  این خودروها را توقیف و راننده های آن ها را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار دادند.

منبع یاد شده افزود: تیمی از نیروهای خنثی سازی بمب، مواد منفجره داخل خودروهای توقیف شده را خنثی کردند، که این اقدام هیچ خسارت یا تلفاتی برجای نگذاشت.

"فضل العنزی" رئیس شورای منطقه النخیب در استان الانبار دهم ماه می 2015 گفت که نیروهای امنیتی این منطقه را تحت کنترل خود دارند و امنیت این منطقه برقرار است.

"ناصر الغنا " فرمانده عملیات الجزیره و البادیه نیز ششم می 2015 گفته بود که نیروهای پلیس فدرال عراق، کنترل منطقه النخیب در استان الانبار را در دست دارند و هر نیروی دیگری که وارد این منطقه شود، باید با دولت مرکزی هماهنگ باشد و تحت فرماندهی نیروهای دولت مرکزی قرار داشته باشد.

چند روز قبل در میلاد امام زمان (عج) اقدامات امنیتی در ورودی های کربلا تقویت شد که این امر موجب کشف این تعداد خودروی بمب گذاری شده گردید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها