دیده بان حقوق بشرسریه مطرح کرد:

عقب نشینی افراد مسلح از فرودگاه الثعله السویدا

عقب نشینی افراد مسلح از فرودگاه الثعله  السویدا
جمعه 22 خرداد 1394 - 16:48

العالم - دیده بان حقوق بشر سوریه مخالف دولت گفت: افراد مسلح چندین ساعت پس از حمله به فرودگاه نظامی الثعله در استان السویداء در جنوب سوریه از بخش هایی که بر آن تسلط یافته بودند ،عقب نشینی کردند

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، " رامی عبدالرحمن " مدیر سازمان دیده بان حقوق بشر روز جمعه در گفت وگو با  خبرگزاری فرانسه گفت : پیکارجویان مخالف، در پی بمباران هوایی گسترده ی نیروهای سوریه و پس از اعزام  نیروهای دفاع ملی و کمیته های مردمی به منطقه، از بخشی که روز گذشته بر آن تسلط یافته بودند ،عقب نشینی کردند.

وی بدون اینکه به شماردقیق تلفات اشاره کند،افزود: جنگنده های سوریه مناطق تجمع گروههای مسلح تکفیری دراطراف این فرودگاه را بمباران کردند.

فرودگاه الثعله از بزرگترین فرودگاههای نظامی جنوب سوریه به شمار می رود.

نیروهای موسوم به جبهه جنوب که متشکل از گروههای مسلح است روز پنجشنبه ادعا کرد براین فرودگاه تسلط یافته و از عملیات پاکسازی داخل آن خبر داد.

اما خبرنگار شبکه العالم این خبر را به نقل از منابع نظامی سوریه تکذیب کرد ، این در حالی است که دوربینهای العالم با نفوذ به این منطقه ، به اطراف فرودگاه وارد شدند.

گفتنی است درگیریهای خشونت آمیزی میان ارتش سوریه و افراد مسلحی  که برای تسلط یافتن بر برخی مناطق بدانجا  حمله کردند، وجود دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها