کشته شدن ده‌ها داعشی در غرب الانبار

کشته شدن ده‌ها داعشی در غرب الانبار
يکشنبه 24 خرداد 1394 - 21:48

ده ها تروریست داعشی در غرب استان الانبار عراق کشته و یا زخمی شدند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت کشور عراق روز یکشنبه اعلام کرد، 32 عضو داعش در حمله نیروی هوایی ارتش به مواضع آنها در شهر القائم در غرب استان الانبار کشته و یا زخمی شدند.

سومریه نیوز به نقل از وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد : فرماندهان داعش نشستی را در شهر القائم برای بررسی نحوه انتقال تروریست ها به شهر فلوجه برگزار کردند، که نیروی هوایی ارتش عراق با استناد به اطلاعات موثق مخفیگاه آنان را بمباران کرد.

در این حمله 26 تروریست کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت کشور در بیانیه خود افزود : " ابوزینب التونسی ، عبدالرئوف الصومالی ، سیف الاسلام الخراسانی ، ابوعزام الفلوجی ، ابومجاهد الاذربیجانی و ابوخدیجه السوری" که از معروفترین سرکردگان داعش بودند ، در این حمله هوایی کشته شدند .
بیانیه وزرات کشور عراق حاکی است: تروریستی به نام " فادی سعید السوری " که مواد منفجره را از مناطق مرزی ترکیه به سوریه و عراق منتقل می کردند، در این حمله از پا درآمد و تروریستی چچنی به نام " مسلم الخراسانی " هم که شدیداً زخمی شده بود ، به کمک همدستان خود به سوریه منتقل شد.
وزارت کشور عراق پنجشنبه گذشته نیز از کشته شدن 16 تروریست داعشی و مجروح شدن 11 تروریست دیگر در حمله هوایی ارتش این کشور خبر داده بود . 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها