فیلم جدیدی از سلاح‌ها و مهمات ترکیه در دست تروریستها

دوشنبه 25 خرداد 1394 - 12:37

رسانه‌های ترکیه ‌به تازگی فیلم جدیدی را از سلاح ها و مهمات ساخت این کشور در دست تروریستها در سوریه منتشر کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه ها و سایتهای خبری ترکیه فاش کردند این کشور با استفاده از چند دستگاه اتوبوس اقدام به اعزام عناصر تروریستی داعش و ارسال سلاح برای آنها به خاک سوریه مخصوصا شهر تل ابیض در استان الرقه تحت نظارت سازمان جاسوسی ترکیه اندکی قبل از حمله این عناصر به شهر یاد شده در سال گذشته کرده است.
به تازگی فیلمی در سایت خبری اودا تی وی ترکیه منتشر شده که در آن یک تروریست با  تیربار از شکاف دیوار در حال شلیک است. همچنین یک صندوق مهمات در این فیلم دیده می شود که مشخصات آن به زبان ترکی بر روی آن نوشته شده است.
شایان ذکر است که روزنامه جمهوریت در اوایل ماه جاری در نسخه چاپی و پایگاه اینترنتی خود تصاویر و یک فیلم ویدیویی از کامیونهایی را منتشر کرده بود که در اوایل سال 2014 توقیف شده بودند. این کامیونها متعلق به سازمان اطلاعات ترکیه بوده و صدها قبضه اسلحه و مواد منفجره را برای سازمانهای تروریستی در سوریه حمل می کرد. همچنین تصاویری از خمپاره های مخفی شده در زیر محموله دارو را منتشر کرده بودند. این کامیونها توسط ژاندارمری ترکیه در نزدیکی مرز سوریه توقیف شده بودند

محموله های ارسال شده از ترکیه برای تروریستها در سوریه.

محموله های ارسال شده از ترکیه برای تروریستها در سوریه

گزارشها و تصاویر منتشر شده از گروه های تروریستی در سوریه بیانگر حمایت گسترده ترکیه از این گروه ها است. این گزارشها حاکی است که از آغاز بحران و جنگ در سوریه منطقه فاتح در استانبول به کانون تجمع تروریستها تبدیل شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها