دلیل نگرانی صهیونیستها پس از سخنان دبیرکل حزب الله

دلیل نگرانی صهیونیستها پس از سخنان دبیرکل حزب الله
دوشنبه 25 خرداد 1394 - 14:23

سخنان دبیر کل حزب الله لبنان درباره اجبار میلیونها صهیونیست به مهاجرت در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، در کانون توجه رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عاموس گلعاد" سرتیپ احتیاط و رئیس واحد امنیت سیاسی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "ایرانیها بواسطه حزب الله 100 هزار موشک را به سمت اسرائیل نشانه گرفته اند."
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات سید حسن نصرالله را پخش کرد که گفت؛ مقاومت در صورت تجاوز این رژیم به لبنان، ملیونها صهیونیست را وادار به مهاجرت می کند.
گلعاد افزود: "مانور جبهه داخلی اسرائیل با در نظر داشتن این تهدید برگزار شد، و قدرت بازدارندگی همه اسرائیل را پوشش می دهد."
وی ادامه داد: "مناطق شمالی از سوی حزب الله و سوریه و اخیرا القاعده و شاخه های متعدد آن در معرض تهدید است، ولی  مرزهای ما در اردن و مصر ایمن است."
وی تأکید کرد: "برخی تابستان داغی را در جبهه های اسرائیل پیش بینی می کنند، اما من چنین رویدادی را در افق نمی بینم. اما از آنجا که منطقه در بی ثباتی کامل است باید در هر حال  آماده باشیم."
 

پربیننده ترین خبرها