ارتش سوریه حملات النصره را درهم شکست؛

کشته شدن تروریست های النصره در ریف قنیطره+فیلم

پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 - 12:47

قنیطره (العالم) – شماری از تروریست های "جبهه النصره" در درگیری با ارتش سوریه در "ریف قنیطره" و "ریف دمشق" کشته و تعدادی خودرو سنگین و حامل دوشکا منهدم شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از سوریه العالم، گروه های تروریست پس از شکست در حمله به فرودگاه نظامی "الثعله" در "سویداء" جبهه جدیدی در جنوب غرب سوریه برای سرپوش گذاشتن بر این شکست و خسارات وارده به خود، گشوده اند.

بنابر این گزارش ارتش سوریه حمله گروه "جیش الحرمون" به ریف قنیطره را ناکام گذاشت این حمله با هدف مرتبط کردن قنیطره به ریف درعا برای تشکیل جبهه واحد، سیطره بر جنوب سوریه و تهدید دمشق انجام شده بود.   

"ترکی حسن" کارشناس مسایل استراتژیک به العالم گفت: هدف گروه های تروریستی از حمله به این منطقه، گشودن خطوط ارتباط استان قنیطره تا درعا و همچنین به داخل لبنان از طریق "جبل الشیخ" است. 

وی افزود: این نبردی اساسی برای مقابله با تروریست های منطقه است چه اینکه اسراییل خواستار سیطره به این منطقه است به همین دلیل مقابله با حملات مزبور اقدامی بسیار مهم است. 

گروه های مسلح وابسته به جبهه النصره در ریف قنیطره و جنوب غرب ریف دمشق به طور مستقیم از اسراییل حمایت شده و تل آویو برای درمان مجروحان تروریست بیمارستان های صحرایی جدید در "مجدل شمس" برپا کرده است.  

MKH-18-07:50

پربیننده ترین خبرها