ایستادگی سوری‌ها در برابر تروریستها در قنیطره + فیلم

جمعه 29 خرداد 1394 - 12:15

عملیات ارتش سوریه در قنیطره علیه مواضع گروههای تروریستی در مناطق مختلف این استان ادامه دارد.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، ساکنین شهر حرفا در استان قنیطره (جنوب سوریه) اعلام می کنند که با وجود حملات مستمر تروریست ها در شهر خود باقی خواهند ماند .
نیروهای ارتش سوریه در مناطق تل کروم جبا ، جباتا الخشب ، طرنجه ، الطیحه و مسحره همچنان به مبارزه با تروریست های تکفیری می پردازند و مواضع و مسیرهای پشتیبانی آنها را زیر آتش گرفته اند و تلاش می کنند که منطقه حضر را از محاصره جبهه النصره خارج کنند.
یکی از ساکنین منطقه حضر به خبرنگار شبکه العالم گفت: ما با ارتش در یک سنگر تا آزادسازی کامل سوریه و شکستن محاصره منطقه الحضر باقی خواهیم ماند و با عنایت خداوند و کمک ارتش پیروز خواهیم شد . 
یک شهروند سوری دیگر تأکید کرد: تروریست های تکفیری و مزدور به هیچ چیز رحم نمی کنند و با خمپاره و موشک همچنان منطقه حضر را تخریب می کنند.
حملات خمپاره ای و موشکی تروریست ها به مناطق حرفا و خان ارنبه نیز همچنان ادامه دارد و تروریست ها تلاش می کنند که ساکنین این مناطق را وادار به ترک منازل خود کنند و مناطق مذکور را تصرف کنند .
یکی دیگر از ساکنین "حضر" اظهار داشت: ما ایستادگی خواهیم کرد . گلوله های خمپاره همچنان بر سر ما فرومی ریزد و تعدادی از خانه ها تخریب شده است ولی ما منطقه خود را ترک نخواهیم کرد .
کارشناسان معتقدند که ایستادگی ساکنین مناطق حضر ، حرفا و خان ارنبه و شهر بعث در برابر حملات گروه های تروریستی باعث تضعیف روحیه اعضای این گروه ها شده است گروه هایی که برای جبران شکست خود در تصرف فرودگاه الثعله و بالابردن روحیه اعضای خود درپی تصرف مناطق دیگر هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها