اذعان تحلیلگر صهیونیست به حمایت اسرائیل از القاعده

اذعان تحلیلگر صهیونیست به حمایت اسرائیل از القاعده
چهارشنبه 3 تير 1394 - 13:25

یک تحلیلگر صهیونیست به حمایت رژیم اشغالگر از گروه تروریستی جبهه النصره (شاخه های القاعده در سوریه) اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "نبرد نیروهای اسد با گروههای مسلح به مرزها نزدیک می شود و دروزیهای جولان میان شعله های جنگ هستند."
وی مدعی شد: "دروزیها از دولت اسرائیل خواستند از طایفه دروزی که در اراضی سوریه منتشر هستند حمایت کند. روستای دروزی حضر نزدیکتری منطقه به اسرائیل است. دروزیهای اسرائیل از منطقه مرزی تحولات این روستا را رصد می کنند و با نزدیکان خود در این روستا تماس تلفنی دارند."
یکی از این افراد به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "از اسرائیل می خواهم از حمایت جبهه النصره دست بکشد. اسرائیل مجروحان آنها را در بیمارستانهای صفد و نهاریا معالجه کرده و آنها را برای بازگشت به صفوف جبهه النصره آماده می کند."
ایهود یعری تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "همانطور که در گزارش اشاره شد اسرائیل با جبهه النصره در ارتباط است.و دهها تن از مجروحان جبهه النصره در اسرائیل معالجه شدند."
وی افزود: "کانالهای متعددی ارتباطی میان اسرائیل و عناصر جبهه النصره در آن سوی مرزها وجود دارد.اسرائیل سعی می کند حملات آنها را به روستای مجاور مرزی اسرائیل متوقف کند."
 

پربیننده ترین خبرها