محدودیت های شدید مراسم رمضانی در بحرین

محدودیت های شدید مراسم رمضانی در بحرین
جمعه 5 تير 1394 - 13:10

العالم - دادگستری بحرین با ارسال نامه ای خطاب به جمعیت وفاق ملی اسلامی، برگزاری هرگونه نشست سیاسی در ماه مبارک رمضان برای این گروه را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت مرآه البحرین، منابع آگاه در جمعیت وفاق بحرین اعلام کردند: وزارت دادگستری رژیم آل خلیفه درنامه خود به الوفاق تاکید کرده است که این  جمعیت از مساجد و حسینیه ها در ماه مبارک رمضان برای فعالیت های سیاسی استفاده نکند.

این منابع از عدم پذیرش این درخواست از سوی جنبش وفاق خبر دادند که در نتیجه فشار بیشتر وزارت دادگستری و اداره اوقاف جعفریه بحرین به این جنبش را در پی داشته است.

مقام های آل خلیفه از اواخر سال 2014، به فشارها برای محدودکردن فعالیت های سیاسی شدت بخشیده و از آن زمان تا کنون با صدها درخواست معارضان برای برگزاری فعالیت های سیاسی میدانی مانند راهپیمانی یا تحصن مخالفت کرده اند.

همچنین از سال 2011 به مخالفان به ویژه وفاق ملی اسلامی اجازه برگزاری هیچگونه فعالیتی در باشگاهها یا سالن های تجاری را نداده اند.

فشارها علیه معارضان، پس از دستگیری شیخ علی سلمان دبیرکل جنبش وفاق ملی اسلامی بحرین در 28 دسامبر 2014 تاکنون تشدید شده است.

به همین علت، فعالیت های سیاسی وفاق بطور رسمی محدود به ساختمان های این جنبش شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها