اسرار زنان داعشی از زبان یکی از جدا شدگان

اسرار زنان داعشی از زبان یکی از جدا شدگان
جمعه 5 تير 1394 - 17:00

یکی از زنان جدا شده از گروه تروریستی داعش فاش کرد که از حدود 90 درصد از زنانی که به این گروه تروریستی می‌پیوندند، برای اقدامات تروریستی استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این زن که مسرول رساندن زنان خارجی از مرزهای ترکیه به شهر رقه (مرکز داعش) در سوریه  بود، خود را "ام اسماء" معرفی کرد.
سایت "المرصد" تأکید کرد که این زن عضو گردان زنانه "الخنسا" بود.
وی خاطرنشان کرد که گروهی از زنان داعشی، مأمور نظارت بر اجرای قوانین داعش در مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی در بازارها هستند.
وی تأکید کرد که زنان علاوه بر همراهی نیروهای گشتی، حملات شبانه‌ای را نیز انجام می‌دادند.
ام اسماء اظهار داشت که به همراه شمار دیگری از زنان داعشی، مسؤول رساندن زنان خارجی از مناطق مرزی به مناطق تحت کنترل داعش بود.
ام اسماء خاطرنشان کرد که روش انجام کارها در داعش کاملا مبهم بود، و دستورهای صادر شده باید کورکورانه و بدون هیچ بحثی انجام می شد.
وی تأکید کرد که داعش 90 درصد از زنان را برای انجام عملیات به کار می گرفت، و این گروه شمار بسیار قابل توجهی از زنان را برای عملیات نظامی سازماندهی کرد.
ام اسماء با اشاره به اینکه کمک کرده است زنان بسیاری از کشورهای مختلف به داعش ملحق شوند، تأکید کرد که حضور زنان اروپایی و خارجی موجب حسادت زنان عرب و سوری شد و آنان را به افراطی گری و خشونت بیشتری کشاند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها