خودکشی خلبان سعودی پس از مشاهده تصاویر اجساد کودکان یمنی

خودکشی خلبان سعودی پس از مشاهده تصاویر اجساد کودکان یمنی
جمعه 5 تير 1394 - 22:25

خلبان سعودی که در حملات هوایی این کشور علیه یمن مشارکت داشت پس از مشاهده تصاویر اجساد تکه تکه شده کودکان و زنان یمنی اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مهر،  «محمد عمر العنزی» خلبان نیروی هوایی عربستان که در حملات این کشور به مناطق مختلف یمن مشارکت داشت پس از مشاهده تصاویر اجساد تکه تکه شده کودکان و زنان یمنی که بر اثر حملات هوایی ائتلاف ضد یمن مثله شده اند اقدام به خودکشی کرد.
وی پس از انجام عملیاتی در صنعا و بمباران این شهر و پیش از خودکشی در نامه ای خطاب به دوستان خود نوشت که جنگ در یمن جنایت بزرگی در حق غیر نظامیان و شهروندان یمنی محسوب می شود.

وی در این نامه افزود : ما اسلام را فراموش کرده ایم و به همراه خلبانهای یهودی و مسیحی ناچار به ریختن خون مسلمانان شده ایم.

این خلبان سعودی در ادامه افزود: «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان وارد جنگی شده است که محکوم به شکست است، وی بر پادشاه سیطره دارد و کشور را به بحرانی همه جانبه می کشاند.

وی در پایان نامه اش می گوید : هیچ راهی جز مرگ در پیش روی خود نمی بینم و اگر بیش از این به زندگی ادامه دهم باز هم مجبور خواهم بود که در کشتار مردم مشارکت داشته باشم.

پربیننده ترین خبرها