دعوای داعش و القاعده بر سر "بهشت"

دعوای داعش و القاعده بر سر
دوشنبه 8 تير 1394 - 18:23

یک عضو آمریکایی القاعده تاکید کرد : رد شدن شتر از سوزن راحت‌تر است تا وارد شدن اعضای داعش به بهشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم  به نقل از نسیم ،  یک تبعه آمریکایی عضو القاعده می‌گوید اعضای داعش به علت جنایت‌هایی که علیه زنان و مردان مسلمان انجام داده‌اند نمی‌توانند وارد بهشت شوند.

طبق گزارش راشاتودی، "آدام پرلمن"، شهروند آمریکایی عضو گروه ترویستی القاعده به اعضای گروه داعش درباره جنایت‌هایی که علیه مسلمانان مرتکب می‌شوند هشدار داده و گفته درصورتی که اعضای داعش اقدامات خود را متوقف نکنند رد شدن شتر از سوراخ سوزن راحت‌تر خواهد بود تا وارد شدن داعش به بهشت.
این عضو القاعده در مصاحبه‌ای که در مجله آنلاین این گروه تروریستی به چاپ رسیده می‌گوید در "قدرت و نیروی" داعش شکی نیست اما جنایت‌های این گروه علیه مسلمانان را نمی‌توان به سادگی نادیده گرفت و آن را فراموش کرد.
"پرلمن" همچنین نوشته است: " جهاد امت بازی ویدئویی نیست بلکه امری در حیات واقعی است که در این دنیا و جهان دیگر پیامدهای واقعی است."
آدام پرلمان تبعه آمریکایی عضو القاعده است که چند ماه پیش فوت کرده است. درباره مرگ وی در ماه ژانویه روایت‌های مختلفی وجود دارد. گفته می‌شود او در یکی از مجموعه‌های القاعده در مرز پاکستان – افغانستان همراه با دو شهروند ایتالیایی دیگر که گروگان القاعده بودند کشته شده است.
روایت‌های مختلفی درباره مرگ او وجود  دارد: برخی می‌گویند او به طور تصادفی در یکی از عملیات ضد تروریستی آمریکا کشته شد و یا در یکی از حملات هوایی آمریکا، باز هم به تصادف مرده است. راشاتودی نوشته برخی از تروریست‌ها بعد از مرگشان توسط دولت آمریکا تروریست اعلام می‌شود.
مصاحبه‌ای که "پرلمن" در آن ورود داعش به بهشت را حرام  دانسته  ، پاییز سال گذشته انجام شده اما به تازگی به چاپ رسیده است. 

پربیننده ترین خبرها