شاهزاده سعودی تازمان مرگ اموالش را نمی بخشد!

شاهزاده سعودی تازمان مرگ اموالش را نمی بخشد!
چهارشنبه 10 تير 1394 - 17:54

شاهزاده مشهور سعودی که ثروتمندترین مرد عرب است، قول داد پس از مرگ، کل ثروتش را به موسسات خیریه ببخشد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولید بن طلال، شاهزاده عربستانی که با بهره برداری از منابع سرزمین حرمین شریفین به بزرگترین ثروتمند عرب تبدیل شده، پس از مرگش تمام ثروت خود را که اکنون 32 میلیارد دلار است، به امور «اجتماعی و انسانی» اختصاص خواهد داد.

به نوشته روزنامه "رأی الیوم"، بن طلال امروز در بیانیه ای اعلام کرد که پس از مرگش، 32 میلیارد دلار ثروت او برای «تحکیم پایه های تفاهم فرهنگی، افزایش استقلال زنان و توجه به جوانان، کمک به بازماندگان بلایای طبیعی و ایجاد جهانی با تحمل و تسامح بیشتر» به کار گرفته خواهد شد.

وی درباره ماهیت اقداماتی که می تواند اهداف فوق را محقق کند؛ و این که چرا در زمان حیاتش در این راه گامی بر نداشته و تصمیمی هم برای این اقدام ندارد، توضیحی نداد.

شاهزاده سعودی که با بهره گیری از اموال ملت عربستان به این ثروت خیالی دست یافته، در حالی از "جهانی با تسامح بیشتر" دم می زند که خاندان وی (آل سعود) اکنون بزرگترین متهم به حمایت از گروههای تروریستی تکفیری هستند و پسرعمویش (جانشین ولی عهد عربستان) در جدیدترین دور جنایات آل سعود، تا کنون هزاران شهروند یمنی بی گناه را که صدها کودک خردسال در میان آنها هستند، به قتل رسانده است؛ همچنان که اجدادش در دو قرن اخیر، عجیب ترین جنایات و نسل کشی ها را در شهرهای مقدس مدینه منوره، کربلای معلی و نجف اشرف مرتکب شده بودند.

پربیننده ترین خبرها