با لغو ممنوعیت فروش سلاح صورت گرفت؛

چراغ سبزآمریکا به بحرین برای تداوم سرکوب

چراغ سبزآمریکا به بحرین برای تداوم سرکوب
پنج‌شنبه 11 تير 1394 - 10:57

سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر اعلام کرد: تصمیم دولت آمریکا برای لغو ممنوعیت فروش سلاح به دولت بحرین، دلیلی بر عدم صداقت واشنگتن در حمایت از حقوق بشر و دموکراسی است

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت منامه پست، سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر اعلام کرد: تصمیم دولت آمریکا برای لغو ممنوعیت فروش سلاح به دولت بحرین، دلیلی بر عدم صداقت واشنگتن در حمایت از حقوق بشر و دموکراسی است.

این سازمان در بیانیه خود ضمن ابراز نگرانی از این اقدام آمریکا، آن را چراغ سبزی به نظام حاکم برای ادامه گردنکشی در مقابل روند تحولات دموکراتیک و ادامه نقض حقوق بشر دانست.

گفتنی است آخرین مورد از نقض حقوق بشر، شکنجه سازمان یافته زندانیان زندان مرکزی "جو" در شهر منامه از زمان 10 مارس 2015 تاکنون می باشد.

این سازمان گفت: روند سرکوب اعتراضات مردمی در بحرین در حال افزایش است. هر روز تعداد بیشتری از رهبران حرکت مردمی و فعالان حقوق بشر و دموکراسی محکوم می شوند. مضافا بر اینکه رژیم حاکم حاضر به اجرای توصیه های کمیته مستقل حقیقت یاب و توصیه های شورای حقوق بشر نیست و گزارش مؤسسات حقوقی بین المللی و مواضع برخی کشورها در شورای حقوق بشر را نادیده می گیرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها