وزیر اطلاع رسانی سوریه به العالم چه گفت؟

وزیر اطلاع رسانی سوریه به العالم چه گفت؟
پنج‌شنبه 11 تير 1394 - 13:38

شبکه خبری العالم در گفت وگو با عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه، آخرین تحولات سیاسی، میدانی و رسانه ای این کشور به ویژه نقش رسانه های مقاومت درنبرد با تروریستها را بررسی کرد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه در گفت و گو با حسین مرتضی مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه، بر اهمیت نقش رسانه ها به ویژه العالم در نمایان کردن واقعیت های مربوط به جنگ تحمیلی علیه سوریه تاکید کرد.

الزعبی گفت: تا زمانی که شبکه های دشمن ملت سوریه، در حال فتنه انگیزی و شایعه پراکنی هستند، این بدان معناست که ما آنها را ناکام گذاشته ایم و از رویکرد رسانه ای خود مطمئن هستیم.

وی همچنین بر ضرورت همکاری بیشتر برای همراهی رسانه ها با همه تحولات میدانی در سوریه تاکید کرد.

حسین مرتضی در سایت اینترنتی خود نوشت: الزعبی به طور فشرده دستاوردهای رسانه ای مقاومت در جهت پیشبرد رویکرد رسانه ای و راههای هماهنگی رسانه ای در میان رسانه های محور مقاومت را تشریح کرد و از نقش تمامی رسانه های گروهی سوریه و رسانه های دوست در این نبرد ستایش کرد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه در مورد راههای مقابله با شایعات و جنگ رسانه ای گفت: وزارت اطلاع رسانی سوریه با توجه به تلاش خود در یک چارچوب مشخص بخشی از ساختار سازمان یافته رسانه ای سوریه به شمار می رود.

وی افزود: این ساختار بر آگاهی بخشی به افکار عمومی، تقویت واقعیت ها و اطلاعات و مطالب مبادله شده در شبکه های اجتماعی و بر ملا کردن خبرهای دروغین دشمنان سوریه استوار است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها